Sponsoren

Het voortbestaan van onze vereniging hebben we voor een groot deel te danken aan onze donateurs. Naast de particuliere donateurs zijn er diverse bedrijven die onze vereniging een warm hart toe dragen. Zij steunen ons jaarlijks met een financiĆ«le bijdrage of bieden hun diensten gratis of tegen zeer gereduceerde tarieven aan.  Hierdoor kunnen we als vereniging kosten besparen. Deze sponsoren zijn dus voor ons van onschatbare waarde! Heeft u ook een bedrijf en wilt u jaarlijks een bedrag doneren aan onze vereniging? Neem dan contact met ons op en wij informeren u over de mogelijkheden die wij bieden om uw bedrijfsnaam kenbaar te maken op onze website, in de nieuwsbrief of tijdens concerten. Op die manier proberen wij als vereniging sponsoren ook iets terug te geven voor hun steun.

Onze sponsoren

Hier ook het logo van uw bedrijf? Steun Heelsums Harmonie en neem contact met ons op.