Nieuwjaarsreceptie 2014

Koos Janssen 25 jaar lid

De traditionele nieuwjaarsreceptie voor leden en vrijwilligers van Heelsums Harmonie was ook dit jaar weer een gezellige happening.

Tijdens de receptie, op 7 januari, was er uiteraard volop gelegenheid om elkaar een goed en muzikaal 2014 te wensen. Tevens werd jubilaris Koos Janssen in het zonnetje gezet; hij is dit jaar 25 jaar lid van Heelsums Harmonie. Daar horen uiteraard mooie woorden bij en bovenal een speldje en een oorkonde.

Voor 2014 staan er in elk geval 3 concerten op de planning; het voorjaarsconcert op 10 mei, het uitwisselingsconcert in Rosmalen met Sint Cecilia en in december het altijd sfeervolle kerstconcert. In de maand juni zullen we uiteraard ook weer de zomeravond-concerten verzorgen. Al met al weer een mooi en muzikaal jaar.