Potgrondactie

Potgrondactie 2024

Op 1 en 2 maart 2024 is het weer zover. De jaarlijkse potgrondactie. Net zoals de afgelopen jaren bezorgen wij alleen op basis van de bestellingen. Er zal dus geen deurverkoop plaatsvinden. U kunt per mail of telefonisch uw bestelling aan ons door te geven. Ons telefoonnummer is 06-57989163.  Als u vóór zondag 25 februari telefonisch of per e-mail uw bestelling aan ons doorgeeft, wordt deze zonder meerkosten bij u thuisbezorgd. Nog wel belangrijk; wij bezorgen alleen in de gemeente Renkum (Heelsum, Renkum, Doorwerth, Oosterbeek, Heveadorp en Wolfheze). Overige locaties gaan in overleg.  Vooralsnog is de planning om de bestellingen voor Wolfheze, Heveadorp, Oosterbeek en Doorwerth op vrijdag 1 maart af te leveren. De bestellingen voor Renkum en Heelsum worden op zaterdag 2 maart afgeleverd. Tot slot, sinds 2022 hebben we bewust gekozen om enkel met BIO producten.

Het is op dit moment niet meer mogelijk om een bestelling te plaatsen

Aanbod en tarieven – potgrond / siertuincompost / gedroogde mest

BIO Potgrond Pokon Turfvrij per zak van 30 liter € 6,50
4 zakken van 30 liter €24,-

BIO Potgrond Pokon per zak van 40 liter € 7,-
4 zakken van 40 liter €26,-

BIO Siertuincompost Pokon per zak van 40 liter € 10,-
3 zakken van 40 liter €28,-

BIO Gedroogde mest Pokon per zak van 5 kg €11,-
2 zakken voor €20,-

Mede mogelijk gemaakt door

Sinds 2022 wordt onze potgrondactie mede mogelijk gemaakt door Tuincentrum De Oude Tol in Wageningen. Zij zorgen voor gunstige inkoopcondities en zorgen er op die manier voor dat wij een mooie opbrengst voor onze clubkas kunnen realiseren.

Achtergrondinformatie

Sinds 2017 verzorgt Heelsums Harmonie jaarlijks een potgrondactie. Tot en met 2016 werd deze actie door de Spiritual Singers uitgevoerd. Maar omdat het koor eind 2016 opgeheven is kregen wij de kans om deze unieke actie over te nemen. De opbrengsten van deze actie komen volledig ten goede aan onze vereniging. U krijgt dus voor relatief scherpe tarieven een mooi en hoogwaardig product aan huis geleverd en steunt daar ook nog eens onze vereniging mee.

potgrondactie Heelsums Harmonie