MFC Doelum

Het Multifunctioneel Centrum Doelum, Ook wel MFC Doelum genoemd is het nieuwe onderkomen van Heelsums Harmonie. Sinds oktober 2017 hebben we onze intrek genomen in dit prachtige nieuwe multifunctionele gebouw in Renkum. Letterlijk op steenworpafstand van het oude gebouw De Rijnkom. In de cultuurzaal repeteren al onze orkesten en daarnaast zijn er diverse mogelijkheden tot het geven van concerten of bijeenkomsten. Het gebouw kent meer dan 7 verschillende ruimtes en biedt onderdak aan meer dan 20 verenigingen. Denk hierbij aan de tennisvereniging (RTV Bakkershaag), de zwemclub (RZC Renkum), een sportvereniging (SVKV – Kracht en Vriendschap) maar ook aan kleinere verenigingen. Ook de Renkumse muziekvereniging Eendracht maakt gebruik van dit gebouw en met hen delen we de cultuurzaal en de berging. Wat ons betreft echt een aanwinst voor de gemeente en een trefpunt voor jong en oud.

Website MFC Doelum

Ga naar de website van MFC Doelum en lees meer over alle gebruikers van het gebouw en bekijk de volledige activiteitenagenda. Ga naar de website >>

MFC Doelum