Nieuw erelid

Tijdens de Algemene Ledenvergadering op 26 maart heeft Bart Stunnenberg afscheid genomen als secretaris van Heelsums Harmonie. Na meer dan 25 jaar bestuur, waarvan 19 jaar als secretaris is het tijd om het stokje over te dragen aan een nieuwe generatie. Bart wordt dit jaar 70 jaar en heeft besloten het mede daarom rustiger aan te gaan doen. Tijdens de vergadering is er uiteraard uitgebreid stilgestaan bij dit afscheid en is Bart tevens benoemd tot erelid van de vereniging! Een mooie titel, als dank voor de vele jaren vrijwilligerswerk voor onze vereniging. Want naast de vele bestuursjaren heeft hij ook heel lang als coördinator voor het jeugdorkest zich ingezet en was hij letterlijk de kartrekker op de Unicum Avondmarkt in Heelsum.

Voor de opvolging is ook al gezorgd. Lisa Stunnenberg en Joyce de Vreede zullen respectievelijk als 1e en 2e secretaris de taken gaan verdelen. Bart blijft uiteraard gewoon meespelen in ons orkest en zal ook in diverse commissies zich blijven inzetten.

Bart krijgt oorkonde uitgereikt door voorzitter Margreet van der Spek – Haan