Mooi bedrag via Rabobank Clubkas Campagne

Wat een mooi bedrag! Op dinsdag 7 november kregen wij tijdens onze repetitie in Doelum uit handen van Rabobank Arnhem en  Omstreken onze cheque als resultaat van onze deelname aan de Rabobank Clubkas campagne. De Rabobank stelde via deze campagne een bedrag van €150.000,- beschikbaar en leden van de bank in onze regio konden stemmen om de deelnemende verenigingen. Heelsums Harmonie kreeg 90 stemmen wat goed was voor het mooie bedrag van €891,38!

Een mooi extraatje voor ons! Dit bedrag gaan we volledig inzetten voor de aanschaf van instrumenten voor jeugdleden. Voor zowel het opstaprokest als het leerlingenorkest hebben we dit jaar al enkele instrumenten aangeschaf en er staan nog 3 instrumenten op onze wensenlijst. Dit bedrag is dus een mooie bijdrage!

Hopelijk zet de bank dit initiatief ook volgend jaar door en kunnen wij ook dan weer een mooi bedrag ophalen.