In Memoriam – Bart Stunnenberg

Onverwacht kwam het bericht dat ons erelid Bart Stunnenberg is overleden. Ondanks zijn verslechterde gezondheid was hij tot op het laatst nauw betrokken bij de Harmonie. Hij was 54 jaar lid, de eerste jaren als tenorsaxofonist en later bespeelde hij de fagot.

25 jaar was hij bestuurslid waarvan 19 jaar in de functie van secretaris. Namens de Harmonie zat hij in het bestuur van de Muziektent Heelsum en de gebruikersraad van Doelum.

Bart was erg betrokken bij de jeugdleden en is jaren organisator geweest van het “rad van avontuur”” op de avondmarkt van Unicum in Heelsum. Bart was ook de kartrekker van de jaarlijkse potgrondactie.

Wij zijn Bart dankbaar voor al zijn inzet, betrokkenheid, optimisme maar vooral natuurlijk voor zijn muzikale klanken. Bart droeg met trots ons uniform en daarom zullen wij in dit uniform een erehaag vormen naar zijn laatste rustplaats. Er zal voor altijd een lege plaats zijn in ons orkest.