Geslaagde uitwisseling met Harmonie Vorden

Op zaterdag 25 april hebben we in de RIjnkom een concert verzorgd samen met Harmonie Vorden. Het thema van de avond was: Vrijheid geef je door. In een goed gevulde Rijnkom werd er afwisselend muziek gemaakt en uiteraard speelde beide korpsen ook een aantal nummers samen. Zang en presentatie was in handen van Lidy de Vreede en Annette Veltkamp van T2Muziek speelde een prachtige solo op viool met het nummer Theme from Schindler’s List.

De samenwerking met Harmonie Vorden is tot stand gekomen door oud Heelsums Harmonie lid Wout Dekkers. Na een lange periode bij ons te hebben gespeeld woont hij sinds 2009 in het Gelderse Vorden en speelt hij daar in de plaatselijke harmonie. Zodoende ontstond in 2012 het idee om een uitwisseling te organiseren tussen beide verenigingen. Eind 2012 zijn wij in Vorden geweest en nu bijna 2,5 jaar later vond de return plaats.

Zie hieronder de foto’s van dit concert; foto’s zijn gemaakt door Mirjam Roozenboom.