• Dit evenement is voorbij.

Zomeravondconcert Muziektent 2022

5 juli 2022/19:30 - 21:30

Op dinsdag 5 juli verzorgt Heelsums  Harmonie vanaf 19:30uur een Zomeravondconcert in de Muziektent in Heelsum. Heelsums Harmonie heeft een zomers programma ingestudeerd waarmee zij deze weken langs diverse plekken in Renkum/Heelsum trekken. Op 5 juli vormt het muzikale trefpunt in Heelsum dus het decor. Op het menu staan diverse nummers uit alle windstreken van de wereld waaronder Paris Montmartre, Wien Bleibt Wien en  Highland Cathedral. Een afwisselend programma waarbij ook het Symfonisch Leerlingenorkest een aantal nummers zal spelen.

Zien we u ook op dinsdag 5 juli vanaf 19:30uur bij de Muziektent in Heelsum. De entree is zoals u gewend bent gratis. Voor voldoende zitplekken wordt gezorgd en neem anders gerust zelf een klapstoeltje of een kussentje mee en geniet van een zomerse avond vol muziek. Graag tot dan!

Datum:
5 juli 2022