• Dit evenement is voorbij.

Musicals Concert

15 april 2023/19:30 - 21:30

Op zaterdag 15 april toveren we MFC Doelum om tot Broadway. Alle orkesten spelen diverse musical klassiekers. Het concert start om 19:30uur in MFC Doelum en de toegang is gratis. We zien u graag op Broadway, aan de Hogenkampseweg in Renkum.

De klanken van o.a. The Phantom of the Opera, Mary Poppins, Star Wars en Grease! zullen in MFC Doelum gaan klinken. We rollen graag voor u de rode loper uit. Niet alleen de muziek zal afwisselend zijn!

Naast het Harmonieorkest, dat voor het laatst onder leiding staat van Christian Ansink, zal namelijk ook het Symfonisch Leerlingenorkest van Heelsums Harmonie / T2muziek, o.l.v. Annette Veltkamp, een prachtige bijdrage leveren. Daarnaast is ook het Opstaporkest  weer van de partij  onder leiding van Simon de Jong. In dit orkest leren leerlingen voor het eerst samenspelen. We beloven u een vol en afwisselend programma voor jong en oud waarbij het lastig zal zijn om stil te blijven zitten!

Datum:
15 april 2023